Wysłany: Czw 21:00, 27 Mar 2008 Temat postu:
|
|
uuuuuu, ale my mamy wykształconych sportowo ludzi w klasie:-) Aż mi głupio:> Ja osobiście baaaaaardzo lubię siatkówkę
|
|
|
Wysłany: Sob 11:15, 22 Mar 2008 Temat postu:
|
|
jak raz pojdziesz to Ci sie nic nie stanie i zaspokoisz swoja ciekawosc
|
|
|
Wysłany: Sob 0:14, 22 Mar 2008 Temat postu:
|
|
nie interesuje mnie to bardzo tylko liczyłem, że ktoś będzie wiedział, albo że chociaż znajde opis w interneci, ale cóż. Teraz jc o żużlu to zrobiłem temat
|
|
|
Wysłany: Sob 0:09, 22 Mar 2008 Temat postu:
|
|
moze lepiej chodz z nami na trening wprowadze cie do parkingu i pogadasz sobie z panem marianem bo robert jest zadko
|
|
|
Wysłany: Pią 23:34, 21 Mar 2008 Temat postu:
|
|
Dawid jak tak bardzo Cie to ciekawi to idz na żużel i spróbuj wejść do parkingu, albo najlepiej pogadaj z Robertem Wardzałą(lub jego mechanikami)
|
|
|
Wysłany: Pią 23:25, 21 Mar 2008 Temat postu:
|
|
być moze kat oparty na powierzchni jednej zebatki pozwala rzutowac drugiej (mniejsza zebatke) na plaszczyzne zespolona, co w polaczeniu ze sprzeglem daje efekt ze takowa skrzynia istnieje, a w gruncie rzeczy jej nie ma
|
|
|
Wysłany: Pią 23:16, 21 Mar 2008 Temat postu:
|
|
O matko... aż mnie głowa rozbolała od tych pojęć Szacuken, że się na tym ludzie znacie
|
|
|
Wysłany: Pią 21:38, 21 Mar 2008 Temat postu:
|
|
ale nie można raczej zestawic koła napendowego do wału korbowego i sprzęgła bo prędkośc obrotowa była by za mała, żeby rozpędzic motor do tak dużej prędkości... Musi byc co najmniej 1 zębatka (w karterach) albo sprzęgło odśrodkowe, ale jak po odjęciu gazu zwalniają to multivar odpada ...
|
|
|
Wysłany: Pią 21:10, 21 Mar 2008 Temat postu:
|
|
no wlasnie o to chodzi
|
|
|
Wysłany: Pią 20:33, 21 Mar 2008 Temat postu:
|
|
maja 2 zebatki w motorze i kilkanascie na zmiane w zaleznosci od toru zmieniaja je i one sa polaczone ze sprzeglem. to motory zuzlowe sa specyficzne i jedyne w swoim rodzaju:PP
|
|
|
Wysłany: Pią 17:46, 21 Mar 2008 Temat postu:
|
|
nie ma skrzyni biegów, coś tam z zębatkami się kombinuje, i bezpośrednio od sprzęgła odchodzą jakieś tam kabelki WIĘC SKRZYNI BIEGÓW NIE MA !!
|
|
|
Wysłany: Pią 17:01, 21 Mar 2008 Temat postu:
|
|
ale skrzynia byc musi ! nawet jezeli pusci gaz i jedziesz na luzie
|
|
|
Wysłany: Pią 16:35, 21 Mar 2008 Temat postu:
|
|
ale to co znalazles jest prawda nie maja hamulcow ani skrzyni biegow. maja manetke i jezeli jej nie uzywaja to sie zatrzymuja taka jest prawda
|
|
|
Wysłany: Pią 13:14, 21 Mar 2008 Temat postu:
|
|
Na wikipedii znalazłem tyle (co nie jest zbyt możiwe ) - ,,Obecnie motocykle stosowane w sporcie żużlowym są specjalnymi konstrukcjami, przeznaczonymi tylko do wyścigów. Nie posiadają skrzyni biegów ani hamulców (...)"
uff ale sie naczytałem i nie dzowiedziałem się nieczego oprócz tego.
Przeczytałem prawie całą historie żużla i prawie nic na ten temat.
|
|
|
Wysłany: Pią 11:16, 21 Mar 2008 Temat postu:
|
|
|