A jak chcesz motory pooglądac to odwiedź stronę [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
- Wysłany: Czw 20:52, 20 Mar 2008
Tonia
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: skad ja sie tu wzielam
o zuzlu to moze lepiej zalozyc osobny temat bo my z marika mozemy troche na ten temat powiedziec. nie ukrywam ze speedway to jest moja najwieksza pasja i moja pierwsza milosc
Post został pochwalony 0 razy
- Wysłany: Czw 22:22, 20 Mar 2008
Dawcio
Dołączył: 04 Mar 2008
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Tonia może tymi pomożesz... Powiedz mi, jaka jest skrzynia biegów w motorach żużlowych ? Wiem, że ma jedno przełożenie, tylko jak to jest możliwe ? Sprzęgło odśrodkowe, czy jednak jest możliwa jedna zębatka w skrzyni ? Męczy mnie to od dłuższego czasu, chociaż i tak żużla jako takiego nie lubię...
Post został pochwalony 0 razy
- Wysłany: Pią 11:16, 21 Mar 2008
Kwiexon
Administrator
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów
Na wikipedii znalazłem tyle (co nie jest zbyt możiwe ) - ,,Obecnie motocykle stosowane w sporcie żużlowym są specjalnymi konstrukcjami, przeznaczonymi tylko do wyścigów. Nie posiadają skrzyni biegów ani hamulców (...)"
uff ale sie naczytałem i nie dzowiedziałem się nieczego oprócz tego.
Przeczytałem prawie całą historie żużla i prawie nic na ten temat.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dawcio dnia Pią 13:35, 21 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
- Wysłany: Pią 16:35, 21 Mar 2008
Tonia
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: skad ja sie tu wzielam
ale to co znalazles jest prawda nie maja hamulcow ani skrzyni biegow. maja manetke i jezeli jej nie uzywaja to sie zatrzymuja taka jest prawda
Post został pochwalony 0 razy
- Wysłany: Pią 17:01, 21 Mar 2008
wzlus
Prezes - Admin
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
nie ma skrzyni biegów, coś tam z zębatkami się kombinuje, i bezpośrednio od sprzęgła odchodzą jakieś tam kabelki WIĘC SKRZYNI BIEGÓW NIE MA !!
Post został pochwalony 0 razy
- Wysłany: Pią 20:33, 21 Mar 2008
Tonia
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: skad ja sie tu wzielam
maja 2 zebatki w motorze i kilkanascie na zmiane w zaleznosci od toru zmieniaja je i one sa polaczone ze sprzeglem. to motory zuzlowe sa specyficzne i jedyne w swoim rodzaju:PP
Post został pochwalony 0 razy
- Wysłany: Pią 21:10, 21 Mar 2008
Kwiexon
Administrator
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów
ale nie można raczej zestawic koła napendowego do wału korbowego i sprzęgła bo prędkośc obrotowa była by za mała, żeby rozpędzic motor do tak dużej prędkości... Musi byc co najmniej 1 zębatka (w karterach) albo sprzęgło odśrodkowe, ale jak po odjęciu gazu zwalniają to multivar odpada ...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dawcio dnia Pią 21:41, 21 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
- Wysłany: Pią 23:16, 21 Mar 2008
Adeleide
Prezydent
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 3
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach